Onze Merken

|Onze Merken
Onze Merken2018-01-14T13:27:04+00:00

BEREIK UW KLANT MET REX MAGAZINES

De meeste adverteerders in Nederland hebben een regionaal verzorgingsgebied. De meeste betaalde tijdschriften hebben daarentegen abonnees door het hele land. Veel van deze abonnees zijn echter niet bereid een grote afstand af te leggen. Zo blijkt uit onderzoek dat consumenten slechts bereid zijn om tot circa 25 kilometer rondom hun woonplaats te reizen. Dit betekent dat maar liefst 70-80% van de lezers voor u niet interessant zijn, terwijl u er wel voor betaalt. Met de gratis regionale magazines van Rex Magazines bereikt u daarentegen primair mensen in welstandsklasse A en B binnen uw verzorgingsgebied.

ONZE MERKEN

Onze Living magazines worden 4 keer per jaar helemaal gratis huis-aan-huis verspreid in uw regio en komen dus direct bij uw potentiële klant terecht. U staat daardoor als adverteerder heel dicht bij de lezer. Daarnaast treft u onze magazines aan op leestafels (huisartsen, ziekenhuizen, kapsalons, sportcentra, etc.) in de regio zodat het bereik van uw advertentiecampagne nog vele malen groter wordt. Bovendien is elk magazine digitaal beschikbaar. De gemiddelde respons op een advertentiecampagne in onze magazines is dan ook bijzonder goed!

KENGETALLEN IN ÉÉN OOGOPSLAG

De onderstaande bereikscijfers zijn per editie en gelden voor de printversie van onze titels. Daarnaast is elke titel digitaal beschikbaar via www.issuu.com/rexmagazines en de specifieke website van de titel. Wij streven er naar om de komende jaren het aantal regio’s sterk uit te breiden, zodat wij voor zowel lokale als ook nationale adverteerders een meerwaarde kunnen zijn bij het optimaal bereiken van een doelgroep met welstandsklasse A en B.

Regio Gebied Oplage Bereik 1/1 FC
Regio 1 Nesselande 15.000 45.000 lezers € 900
Regio 2 Amersfoort 18.000 54.000 lezers € 1.080
Regio 3 Lansingerland 22.000 66.000 lezers € 1.320
Regio 4 Zoetermeer 16.000 48.000 lezers € 960
Regio 5 Gouda 14.000 42.000 lezers € 840
Regio 6 Gooi- en Vechtstreek 17.000 51.000 lezers € 1.020
  102.000 306.000

LEZERSPROFIEL

Onze magazines worden huis-aan-huis verspreid onder zorgvuldig geselecteerde koopkrachtige consumenten (welstandsklasse A en B) in diverse regio’s in Nederland. Daarbij hanteren wij de onderstaande profielen om deze voor u interessante consumenten te bereiken. Deze Streetlife-profielen zijn samengesteld door Cendris en PostNL. De Streetlife-profielen bieden diverse segmentatiemogelijkheden op basis van geografische kenmerken, socio-demografische kenmerken en lifestyle kenmerken.

Hierdoor kunnen wij onze magazines bij uw potentiële klant bezorgen en wordt ‘ruis’ zo veel mogelijk uitgesloten. Dit betekent dat u een hoger rendement en een aanzienlijke kostenbesparing kunt realiseren op uw marketinguitgaven, doordat u niet bij elke consument in de bus komt.

INTELLECTUELE DOORGROEIERS

Hoogopgeleiden tussen 35 en 60 jaar. Welstandige, sportieve alleenstaanden en DINKies, wonend in het centrum van grote steden. Interesse in kunst en cultuur, koken en woninginrichting. Hun vrije tijd besteden ze divers; cafés, concerten en musea worden regelmatig bezocht. Ook lezen ze graag literaire romans.

WELGESTELDE GEZINNEN EN EMPTYNESTERS

Zeer welgestelde gezinnen met oudere of uitwonende kinderen. Wonen in een koophuis, vaak een vrijstaand huis of twee-onder-1-kap. Kostwinner is tussen 45 en 69 jaar. In hun vrije tijd doen ze aan tennis en golf en gaan ze op wintersport. Verder houden ze zich bezig met beleggen en zijn ze geïnteresseerd in cultuur, kunst en wijnen.

MODERN WELSTANDIG GEZIN MET KIDS

Fulltime werkende tweeverdieners, vaak met jonge kinderen. Ze hebben een hoog inkomen en wonen veelal in een koopwoning in een dorp(je) dichtbij de stad. Ze zijn geïnteresseerd in woninginrichting, koken en beleggen. Ze zijn zeer actief op internet en bezitten de modernste elektronica.

DISTRIBUTIE

0%
Huis-aan-huis
0%
Adverteerders
0%
Distributiepunten
0%
Leestafels
  • 91%: Geselecteerde huis-aan-huisverspreiding

  • 4%: Verspreiding via adverteerders (bewijsexemplaren, beurzen, goody bags etc.)

  • 3%: Verspreiding via distributiepunten (culturele centra, VVV’s, stadskantoren, etc.)

  • 2%: Verspreiding via leestafels (gezondheidscentra, praktijken, kapsalons, etc.)

DE VOORDELEN VAN DEELNAME

  • Gratis selectief huis-aan-huis verspreid in uw verzorgingsgebied
  • Welstandsklasse A en B
  • Sterke regionale binding
  • Altijd lezersvoordeel (puzzels, prijzen, aanbiedingen)
  • Interviews met (on)bekende Nederlanders
  • Mogelijkheden voor redactionele aandacht
  • Flexibele presentatiemogelijkheden
  • Opvallende covers
  • Maximaal 40% advertentiepagina’s