Gooi- en Vechtstreek Living editie 19 (najaar 2019)

een krachtige body met mooie golvende lijnen: met zijn gedurfde styling is de Hyundai KONA een opvallende verschijning in de klasse van de compacte SUV’s. Ondanks de relatief compacte afmetingen biedt de KONA heel wat plaats aan zijn passagiers: de interi- eurruimte vooraan en achteraan is meer dan voldoende. Hyundai heeft geleerd hoe het een chassis moet ontwerpen. De KONA rijdt plezierig en levendig, en kan vlot mee met het verkeer. Alternatieven voor de KONA binnen het Hyundai aanbod zijn de Hyundai Tucson en de Hyundai Santa Fe. “Sommigen noemen de nieuwe Tucson de mooiste SUV die er bestaat. Anderen waarderen zijn veelzijdig- heid en prijzen zijn gunstige prijs/kwaliteitver- houding. Er zijn talloze redenen om te kiezen voor de Tucson, maar het trefwoord ‘stoer’ is volgens ons de beste omschrijving voor de Tucson. Voor zakelijke rijders die dit jaar nog van een gunstige 4% bijtelling willen profi- teren is er de nieuwe Hyundai IONIQ. Hiermee legt Hyundai de lat hoog. In elk opzicht. Van zijn geavanceerde aandrijflijnen – volledig elektrisch, hybride en plug-in hybride – en zijn opvallende, unieke design tot zijn prak- tische gebruiksmogelijkheden en vooruit- strevende technologieën. De IONIQ is niet zomaar een auto: hij belichaamt de toekomst van automobiliteit en maakt de hele beleving van autorijden bijzonder energie-efficiënt en plezierig. ELEKTRISCH RIJDEN Elektrisch rijden begint volgens Hendrik bij Hyundai. “We zijn het enige automerk ter wereld dat keuze biedt uit alle denkbare elektrische aandrijflijnen: volledig elektrisch, hybride, plug-in hybride en waterstof. Welke duurzame mobiele oplossing u dus zoekt, Hyundai heeft hem. Nu en in de toekomst! Hyundai maakt er geen geheim van de groenste autofabrikant ter wereld te willen worden. Daarom lanceren wij de komende jaren nog veel meer groene modellen.” PRIVATE LEASE IS HOT Private lease heeft een enorme vlucht genomen. Vooral traditionele occasionko- pers, starters en 50-plussers kiezen nu voor een nieuwe auto die zij via private lease betalen. “Met private lease rijdt u namelijk zonder zorgen en voor een vast maandbe- drag in een gloednieuwe Hyundai”, legt Olcan Yasar uit. “Bovendien kunt u ervan op aan dat een private leasecontract via Hyundai Wittenberg altijd zeer compleet is. Of het nu gaat om onderhoud, reparatie, banden, 24/7 pechhulp, een complete all-risk verze- kering, wegenbelasting, alles is inbegrepen in het maandtarief. U hoeft alleen nog maar te tanken. Zo weet u waar u aan toe bent en is uw mobiliteit verzekerd. Ook kunt u direct uw huidige auto inruilen, zodat u nergens omkijken naar heeft.” Private lease is overi- gens ook zeer interessant voor de zakelijke rijder met een mobiliteitsbudget. SERVICE EN ONDERHOUD Bij Hyundai Wittenberg staat uw rijple- zier centraal. “Ook na de aankoop van uw auto kunt u bij ons terecht voor onderhoud aan uw auto. Alle voorkomende reparaties worden verricht met BOVAG-garantie”, aldus Floor Zieck. “U heeft een vertrouwd adres voor onderhoud en reparatie aan uw auto. We overleggen samen met u wat we mogen uitvoeren en u ontvangt altijd vooraf een GOOI- EN VECHTSTREEK Living 27 AUTO ACHTER DE SCHERMEN De meeste mensen hebben geen idee hoe het er in een groot dealerbedrijf als Hyundai Wittenberg aan toe gaat en wat er alle- maal bij komt kijken. “Achter de schermen werken we met z’n allen keihard om elke klant het Hyundai-gevoel te geven”, aldus Hendrik. “Er is niets belangrijker dan de klant een warm welkom geven en hem met een goed gevoel de deur uit laten gaan. Dit werk doen we met z’n allen als team. Niet alleen de verkoopadviseur, maar ook de dames achter de receptie, de service- coördinatoren en de monteurs spelen een belangrijke rol in ons succes.” “Door elke dag weer positiviteit uit te stralen kunnen we elke klant zo goed mogelijk helpen en dat maakt het werk als verkoper zo leuk”, aldus verkoopadviseur Olcan Yasar. “Als verkoper moet je er zeker niet vanuit gaan dat je ‘wel even een auto verkoopt’. Door internet komen klanten veel gerichter en weten ze beter wat ze wel of niet willen.”En ook als er geen bezoekers in de showroom zijn, is Olcan druk bezig, want bij de taken van een verkoopadvi- seur komt veel meer kijken dan alleen het verkopen van auto’s. “Zorgen dat de auto die de klant gekocht heeft gereed is voor aflevering, auto’s overzetten op kenteken, offertes nabellen, taxaties uitvoeren en inruilvoorstellen maken. Waarschijnlijk ben ik nu zelfs nog meer taken vergeten, zoals het bestellen auto’s. Ook niet geheel onbe- langrijk”, zegt Olcan met een glimlach. Zijn collega Floor Zieck, die als service- adviseur actief is bij Hyundai Wittenberg kan dit alleen maar beamen. “Elke dag is anders. Wanneer een klant voor een servicebezoek langs komt, schetsen wij altijd een verwachtingspatroon op basis van het aantal kilometers en de leeftijd van de auto. Wij hebben namelijk een complete onderhoudsgeschiedenis van elke auto die wij in onderhoud hebben. Zo weet een klant ongeveer wat hij kan verwachten. En mochten er onvoorziene zaken geconstateerd worden, dan neem ik direct contact met de klant op hier- over. Daarnaast houd ik me bezig met het bestellen van onderdelen, het inplannen van de monteurs voor onderhoud, apk’s, het beantwoorden van telefonische vragen van klanten (‘Wat te doen als er bijvoorbeeld een servicelampje brandt op het dashboard’) en straks natuurlijk de wissel naar de winterbanden.” overzicht van de onderhoudskosten, zodat u nooit voor verrassingen komt te staan. Bovendien kunt u kosten op onderhoud en reparatie besparen met de Hyundai Witten- berg VIP-pas.” Kortom Hyundai Wittenberg staat voor groen, gemak, service, kwaliteit en betrouwbaarheid. Hyundai Wittenberg Franciscusweg 4 B, Hilversum T. 035-6242624 www.hyundaiwittenberg.nl

RkJQdWJsaXNoZXIy MTg1NTg0