Amersfoort Living editie 35 (voorjaar 2021)
AMERSFOORT Living 29 CULINAIR sofie: waar staan we voor en welke stippen zetten we op de horizon. Dat heeft resultaat gehad. Uiteraard heeft in dit proces dankzij onze ervaringen met de drive-in mogelijkheid onze ondernemers blik verder verruimd. Voor de bestellingen hoeven de gasten die aan komen rijden niet hun auto uit. Halverwege de rechteringang plaatst u een bestelling en betaalt voorts met pin en contactloos. We vragen u door te rijden op ons parkeerter- rein en zullen de bestelling volgens de voor- schriften overhandigen. Als de bestelling is overhandigd, kunt u links van het pand ons parkeerterrein weer verlaten. We hebben inmiddels veel ervaring opgedaan met het afhaalsysteem. Het was en is succesvol. We hebben gezien dat een restaurant als de Eetvilla aan de behoefte van de gast voldoet. Gelet op de reacties gaan we uiteraard door met dit concept, dat alleen al tijdens Valen- tijnsdag werkelijk alle verwachtingen over- trof. Natuurlijk weten we dat de markt door- lopend verandert. Misschien heeft de coron- acrisis de veranderingen wel verstrekt, zoals de eetcultuur van de gast. Dat hebben we sterk gemerkt.” ALL-DAY-CONCEPT Nadat een verse en geurige cappuccino wordt geserveerd, nemen we een kijkje in de verfris- sende menukaart met echte klassiekers maar ook eigentijdse nieuwe gerechten. De organisatie heeft, dankzij een aantal aanpas- singen in de keuken, de werkwijze efficiënter gemaakt. Er is volgens Sebastiaan meer tijd en ruimte voor creativiteit en dus kwaliteit. “We zijn en blijven een fijn restaurant waar de gast ieder moment van de dag zowel binnen als op het terras kan neerstrijken voor een kop koffie, lunch, diner of borrel in een warme sfeer. We gebruiken verse en gezonde producten voor de bereiding van onze maal- tijden. Wat de organisatie betreft spelen we nu in met ons all-day-concept. De gasten gaan namelijk anders met de horeca om dan vroeger. Dat merken we ’s ochtend al. Na een boswandeling of tijdens een tussenstop hebben de gasten vaak behoefte aan meer dan een kopje koffie en een verse appeltaart. De gasten kunnen op dit tijdstip ook bij ons terecht voor een gezond tussendoortje die de inwendige mens versterken. Dat geldt dus ook voor het tijdstip om hier een lunch te gebruiken of een diner. Het tijdstip is niet vastomlijnd. Een lekkere biefstuk ossenhaas, een huisgemaakte granola, zeebaars of een carpaccio van biologisch kalfsvlees rond een uur of vier? Waarom niet.” CONTACT “Dit concept valt zeker in de smaak van de gast die flexibel met zijn tijd omgaat”, vervolgt Sebastiaan. “Uiteraard hecht hij of zij aan gezonde en voedzame ingrediënten. Dat is voor ons een vanzelfsprekendheid. En dat gaat natuurlijk ook op voor de maaltijden die gasten halen via onze drive-in. We nemen de bestellingen op met een iPad wat hele- maal van deze tijd is. Elektronisch opnemen van de bestellingen heeft het voordeel dat we nog meer contact met de gast hebben. Ons restaurant bestaat al zolang om dat we meegaan met de veranderende markt en wensen van de gast. Als we ons focussen om de sterke kanten verder te versterken, dan is niet alleen de gast tevreden. Ook wij. We zien de toekomst zonnig tegemoet. Kortom, in ons steeds veranderende ondernemende leven staat de wens van de gast op de eerste plaats. Samen met ons gehele team doen we al jaren wat we leuk vinden en waar onze gast blij van wordt. Hopelijk mogen we u snel begroeten in ons restaurant.” Eetvilla van den Brink Soesterbergsestraat 122, Soest T. 035-6012706 www.eetvilla.nl
RkJQdWJsaXNoZXIy MTg1NTg0