Amersfoort Living editie 33 (najaar 2020)

Tekst: Arjan Klaver Fotografie: Nico Brons AMERSFOORT Living 16 FLEXIBILITEIT EN CUSTOM MADE BIJ HOLLAND PARKET De consument is veeleisend. Zij willen unieke, op maat gemaakte vloeren voor een goede prijs- kwaliteitverhouding en met korte levertijden. Holland Parket, dat al 33 jaar haar vakmanschap toont, speelt daar met haar vernieuwde showroom op in. “ Onze custom made vloeren zijn werkelijk tot in het detail gebaseerd op alle wensen, behoeften en eisen van particulieren en zakelijke klanten. Een houten vloer moet afgestemd worden op de beoogde sfeer in de ruimte. Hierbij kan het gaan om een romantische, klassieke, landelijke of bijvoorbeeld warme sfeer.” Deze woorden rollen over de tong van adviseur Wijnand van Beek. Gelet op het aantal telefoontjes dat op dit vroege tijdstip bij Holland Parket binnenkomt, heeft ook de parketbranche de wind volop in de zeilen ondanks de coronacrisis. De consument heeft tijd om zijn of haar woonprogramma eens flink aan te pakken. KURK Volgens cijfers, die afkomstig zijn van de parketbranche zal de omzetontwikkeling naar verwachting sterk afhankelijk zijn van de kwaliteit en positionering van de desbetreffende retailer. Veel winkels lijken op het oog dezelfde producten te verkopen. Maar bij binnenkomst blijkt het onderscheidend vermogen pas goed zichtbaar, zoals bij Holland Parket. Een parketdetaillist in een prachtig pand op Kamp 37 waar de consument wordt ondergedompeld in een ambiance die vakmanschap uitstraalt. Bovendien is aan de productgroepen duidelijk te zien dat het aanbod is afgestemd om de behoefte van de consument. “We willen ons HUIS & INTERIEUR

RkJQdWJsaXNoZXIy MTg1NTg0