Amersfoort Living editie 30 (winter 2019/20)
AANPAK De zichtbare uitvoering van de elektrifi- catie plannen van Ford gaan volgend jaar onverdroten verder. Het nieuwe jaar begint met de nieuwe Kuga Hybride die leverbaar wordt met gewone benzine- en dieselmo- toren. We noteren op dieselgebied een 1.5 met 120 pk en een 2.0 met 180 pk en standaard vierwielaandrijving, terwijl benzinerijders de keuze hebben uit een driecilinder 1.5 Ecoboost die er met 120 en 150 pk is. Een handgeschakelde zesbak is bij deze motoren standaard. “Daarnaast verwachten we de nieuwe Ford Explorer Plug-In Hybrid Explorer”, aldus Pols. “Met stekker welteverstaan. Voor de zakelijke klanten hebben we straks een interessant werkpaard en kilometervreter in petto: de volledig elektrisch aangedreven Transit. Een bestelwagen die welkom is in iedere binnen- stad. Kortom, de elektrisch aangedreven Fords gaan van acquit. Bij Broekhuis Ford Amersfoort begrijpen we het belang van een goede reispartner als geen ander. Het team van professionals en enthousiaste vakspe- cialisten staat iedere dag klaar om de vaste klanten en de nieuwe autoconsumenten op maat te bedienen. We doen wat goed is voor onze mensen, onze samenleving, maar boven alles voor onze klanten. Een bedrijfswaarde die we dagelijks uitdragen in een markt die in de afgelopen jaren totaal is veranderd. De aanpak die we inzetten is de zogenoemde familiaire Broekhuis- beleving. We nemen de tijd voor de klant. Nieuwe prospects willen we allereerst goed leren kennen. Daarna brengen we de mobi- liteitsbehoefte van de consument in kaart. Als hij of zij niet bij ons slagen, kunnen we de consument nog altijd verwijzen naar een ander merk dat we onder het dak van de Broekhuisgroep verkopen. Onze groep bestaat uit 47 dealerbedrijven die liefst 13 merken vertegenwoordigen. Elke mobili- teitsoplossing is voorhanden.” TEVREDEN Een laagdrempelige, open en transparante organisatie wordt uiteraard ook doorge- trokken naar de werkplaats. Pols daarover: “In onze werkplaats staan vijftien bruggen waar veertien monteurs het onderhoud, de reparaties en APK-keuringen verrichten. Uiteraard informeren we de klant vooraf over de reparaties die uitgevoerd moeten worden en de hoogte van de kosten. Het is voor ons een vereiste dat de particulier en de zake- AUTO lijke rijder in alle opzichten weer tevreden zijn of haar weg vervolgt. Dat geldt ook voor een andere discipline die we in huis hebben: schadeherstel.” Maar ook in het leaseaanbod weet Broekhuis Amersfoort het juiste gevoel en beleving neer te zetten. “In de aanloop naar een leasecon- tract kijken we naar de wensen. Wordt het een inmiddels populaire operational lease, private lease of occasional lease. Of heeft de klant juist minder servicecomponenten nodig? Wij maken het leasecontract exact op maat. Welk leasecontract het ook wordt, de klant profiteert altijd van een scherp tarief. De kans dat de klant bij ons slaagt is groot. We zijn binnen de Ford-organisatie immers bekerhouder. Alle geledingen binnen ons bedrijf kregen na de audit de hoogste cijfers. De grote beker in onze showroom hopen we volgend jaar ook te behouden.” MVO Broekhuis Amersfoort staat te midden van de Amersfoortse samenleving. Een succesvol bedrijf wil graag iets terugdoen voor de stad of haar regio waar ze actief is. “Uiteraard ondersteunen we de Amersfoortse sportwe- reld via sponsoring of anderszins”, aldus Pols. “Maar ook hebben we een bijdrage geleverd om het schaatsplezier op het Eemplein moge- lijk te maken. Bovendien laten we ons gezicht zien tijdens netwerkbijeenkomsten. We hebben een accountmanager die daar graag deelgenoot van is. Maar ook maatschappe- lijk verantwoord ondernemerschap hoort bij een bedrijf als Broekhuis Ford Amersfoort. Bij de aflevering van een auto geven we de klant een lekkernij mee die door Downey’s Coffee and Tea met veel zorg is gemaakt en samen- gesteld. Een presentje dat het Broekhuis- gevoel etaleert en versterkt.” Broekhuis Ford Amersfoort Fluorweg 49, Amersfoort T. 033-4670511 www.broekhuis.nl AMERSFOORT Living 39
RkJQdWJsaXNoZXIy MTg1NTg0