Amersfoort Living editie 28 (juni 2019)
meer Peugeot en Harley Davidson moesten nog gebouwd worden. In al die achterlig- gend jaren vertegenwoordigen we nog steeds de producten van Sunmaster. Maar daar zijn inmiddels ook andere gerenommeerde merken aan toegevoegd om de veeleisende particulier en zakelijke klant te kunnen bedienen.” AUTOMATISERING De klant staat in de moderne showroom van Wonnink Zonwering te midden van alle moge- lijkheden die voorhanden zijn op het gebied van binnen- en buitenzonwering. “Daarnaast bieden we maatwerk voor alle type zonwe- ring, maar ook voor rolluiken, terrasoverkap- pingen en raamdecoratie”, aldus Ries. “We willen allemaal langer van het buitenleven genieten en juist binnen een zo comfortabel mogelijk klimaat creëren. Maar ook het gemak dient de mens dankzij de alsmaar voortschrijdende innovaties. Zo heeft de auto- matisering de handmatige bediening via de bekende koordjes of kettinkjes uit de cata- logus verdreven. We leveren verschillende besturingssystemen voor onze producten. Van zon- en windsensoren tot alarmsystemen via de smartphone of tablet. Hoe het ook zij, we leveren uitsluitend kwalitatief hoogwaardige producten die altijd voldoen aan de speci- fieke wensen van de klant. Elk product wordt op maat gemaakt en uitgevoerd. Kijk, we zijn niet merkgebonden maar juist merktrouw. Het succes van een bedrijf bouw je nu eenmaal samen met medewerkers en leveranciers die allen kwaliteits- en oplossingsgericht zijn inge- steld. Bovendien weten mijn medewerkers alle ins en outs van de producten en de product- groepen. Dat is de kracht van ons bedrijf. Wij willen met onze 36 medewerkers laag- drempelig zijn voor onze klanten. Bovendien hebben we een twaalf bedrijfsbusjes rond- rijden zodat onze medewerkers onze klanten kunnen bedienen met de montage, service en onderhoud van de binnen- en buitenzon- wering. Iedereen kent inmiddels onze rode busjes met het gele logo van ons bedrijf. De vervoersmiddelen hebben zeker bijgedragen aan onze naamsbekendheid.” OOG VOOR DETAIL In de showroom kan de klant zich uitgebreid oriënteren. Zo vertegenwoordigt Wonnink Zonwering het gerenommeerde merk Luxaflex met haar imposante binnen- en buitencollectie die zich onderscheidt dankzij haar precieze oog voor detail voor elk op maat gemaakte raamoplossing. “Behalve aluminiumen houten jaloezieën, heeft de klant keuze uit plissés, silhouetten, jaloezieën of vouwgordijnen”, legt AMERSFOORT Living 13 Yvonne uit. “Daarnaast hebben we een merk als Roma dat tegenwoordig uitblinkt met haar rolluiken en screens. Maar ook het Duitse Erfal mag er zijn. In de showroom maakt de klant kennis met een verscheidenheid aan modellen en opties van de rolgordijnen. Door middel van een breed aanbod aan kleuren, patronen, stoffen en volants kunnen effectieve accenten in ieders ruimte worden gecreëerd. Uiteraard hebben we de volledige collectie van Sunmaster in huis. Een merk dat uiteinde- lijk de basis heeft gelegd van het succes van Wonnink Zonwering met haar buitenzonwering en terrasoverkappingen. Daarnaast hebben we ook rolluiken en rolhekken voor shops in al z’n variëteiten. Kortom, dankzij het hoge kennisniveau van onze medewerkers en ons brede assortiment zijn we geëquipeerd om op drie fronten onze bedrijfsformule effectief en efficiënt uit te rollen: consument, projecten en nieuwbouw plus onderhoud via duurzame onderhoudscontracten, zoals we die een flink aantal jaren geleden af hebben gesloten met een mondiaal olieconcern. Voor nagenoeg al haar landelijke benzinestations onderhouden we de rolluiken en rolhekken. Vakmanschap, service en maatwerk. Op naar de volgende 50 jaar. Zal ik een kopje koffie inschenken?” Wonnink Zonwering Siliciumweg 34, Amersfoort T. 033-4802244 www.wonnink.nl HUIS & INTERIEUR ‘Zal ik een kopje koffie inschenken?’
RkJQdWJsaXNoZXIy MTg1NTg0